21 Ogos 2011

Miliki Facebook Dengan Harga RM10??

Fuh! fuhhh!!! banyaknya habuk dalam blog ni. Entri terakhir yang masuk ialah pada 9 mac 2011!!?? Sedar tak sedar dah lebih kurang 5 bulan tak terisi....

Itulah yang namanya malas + sibuk + 'baloq liat' dan yang sewaktu dengannya...

Niat asal berblog untuk kongsi info bermanfaat dengan orang lain... Nak cari pahala ekstra melalui penulisan, seperti ulama-ulama kita tu. Tapi kalau tak kena gaya malasnya, blog akan jadi blocked!

Facebook

Oh ya, nak bagitau yang saya baru je ada facebook.

"Apa la, orang lain dah berkurun guna facebook tak kecoh pun, dia ni baru je guna nak kecoh sedunia."

Hehehe, sila add ye....



v


v


v


v


v


v


v


v


v


Hehe, jangan marah... saja je gurau. Enrti ni sebenarnya mood untuk cari semangat baru hidupkan blog dan cari pahala ekstra. Idea selalu datang. Tapi nak menulis tu masya Allah, punyalah malas.

Tahniah pada kawan-kawan yang kekal istiqamah!

Latar Belakang Entri : Sebenarnya, semalam lepas berbuka puasa di sebuah surau, ada orang telah tertukar kasut dengan saya. Kasut kami serupa, warna hitam, kasut separuh penuh, Made by ASADI, Sold in Giant (betul ke grammar tu?).

Walaupun dia tinggalkan kasut dia, tapi saya tak berani ambil sebab ada 2-3 orang jemaah lagi yang memakai kasut yang sama. Bimbang tersilap ambil, saya belilah si facebook tu.... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pemuda Ashab Al-Kahfi: Muslim atau Nasrani?

Ibnu Kathir  dalam  Al-Bidayah Wa An-Nihayah  (2/114) menukilkan pandangan sebahagian ahli tafsir bahawa tujuh pemuda tersebut wujud selepas...